Програмата беше част от цялостен процес за адаптиране на потенциала на организацията спрямо новите организационни мисия и ценности и стратегически цели. Той обхвана целият среден и висш мениджмънт на клиента (54 човека) и се случи в рамките на 6 месеца.
Дейностите извършени по проекта бяха:
- Дефиниране на таргет групата и основните параметри за развитие
- Оценка на нуждите на мениджърите от развитие
- Извеждане на ключовите умения за развитие, съотнесени към стратегическите планове на компанията
- Планиране и комуникация на програмата за развитие
- Провеждане на обучителни активности, максимално адаптирани към потребностите и реалността на клиента. Теми на провежданите обучения: “Управление на проекти”; “Управление на психологическия договор в компанията”; “Организация и управление на работния процес”; “Обучение за вътрешни обучители”; “Управление и развитие на социалната мрежа”.
- Провеждане на срещи за оценка и подпомагане на промяната
- Стартиране на съпътстващи процеси, засилващи бизнес ефекта от програмата за развитие
- Оценка на ефекта от програмата
Обратна връзка от участници в програмата – на страницата ни в LinkedIn