Направление: Стратегическо управление
Клиент: Аутсорсинг организация в областта на управлението на информация
Ситуацията
Това е една от водещите организации в България в областта на аутсорсинга на управлението на информация и съществува от много години. В хода на развитието си тя е обогатявала сферата си надейност и към момента в нея функционират няколко различни екипа, извършващи различни дейности, често несвързан ипомежду си. Дефинираните преди години мисия и визия на организацията вече не се разпознават като актуални и значими за голяма част от хората в организацията, защото те са били насочени към етап от нейното развитие, когато е била много по-малка, консолидирана и с по-тесен фокус н адействие.
Детайли
Заявката
Метод на работа
Проектът продължи 6 седмици и премина през следните етапи:
Етап 1: Дистанционно събиране на информация от всички служители за тяхното разбиране на цел на организацията, желано бъдещо състояние, възприемане на успеха и желание за промяна.
Етап 2: Обработка на информацията по метода на контент анализа и изготвяне на материали за мениджмънта, които да се ползват по време на работата им в проекта.
Етап 3: Провеждане на серия от срещи за дефиниране на актуалните мисия и визия за развитие ан организацията с участието на целия висш мениджмънт на организацията – 8 човека. Като резултат от този етап има формулирани смислови дефиниции, изразяващи споделеното мненине на участниците.
Етап 4: Обработа на смисловия резултата с помоща на експерти, така че да звучи вдъхновяващо и елегантно на английски. Одобрение на финалната версия от цялата работна група и клъстър от други експерти в организацията.
Етап 5: Планиране на конумикационната стратегия за популаризиране на новата мисия и визия в организацията.