Направление: Стратегическо управление
Клиент:
Детайли
Заявката
• Да се изградят и комуникират ясни визия, мисия, стратегически цели и идентичност на компанията
• Да се въвлече екипът от ключови хора в изграждането на корпоративна идентичност.
• Да се изгради конструктивно работещ мениджмънт екип, който има споделени разбирания за бизнес целите на компанията, основните бизнес процеси и стандарти и работи спрямо тях.
• Да се направи одит и редизайн на основните инструменти за управление и развитие на човешките ресурси.
• Да се създаде изнесено управление на дейностите по управление и развитие на човешките ресурси в компанията.
Метод на работа
Проектът продължи пет месеца и се състоеше от четири основни етапа, които са следните:
Етап 1: Изграждане на корпоративна идентичност – презентиране на целта на проекта, извличане на информация, дефиниране елементите на личността
Етап 2: Изграждане на стратегически план за развитие на компанията – дефиниране и комуникиране на стратегията, изграждане на профили на мениджърските позиции
Етап 3: Актуализиране на длъжностите – актуализиране спрямо новата организационна структура, дефиниране на: необходими умения и знания за всяка позиция, показатели за ефективност и методи за измерването им за всяка позиция, нивата на отговорност за всяка позиция.
Етап 4: Ревизия и система за изграджане на подбор – обучение на мениджмънта в умения за
подбор на нови позиции
Резултатите
• Разписани и споделени от екипа на бранда: мисия, визия, ценности, етични стандарти и план за комуникация
• Стратегия и план за развитие на компанията.
• Профили на позициите на мениджмънта.
• Планове за развитие на мениджмънта.
• Актуални длъжностни профили, включващи необходими умения и знания
• Изведени показатели за ефективност (KPI’s)
• Система за подбор на нови служители
• Анализ на работодателската марка
• Обучение на ръководителите в умения за набиране и подбор