Направление: Временен мениджмънт
Клиент: Компания в областта на ИТ
Заявка и цели на клиента
Компанията клиент е бързо разрастваща се и до момента няма отдел „Човешки ресурси“. Ръководството взима решение да развие такъв специалист отвътре. Идентифицираният човек няма знания и опит в управлението и развитието на човешките ресурси. Клиентът решава да наеме временен ЧР мениджър, който да менторства и обучи служителя и отговори на по-комплексните и сложни ЧР заявки в компанията по време на периода на развитие.
Метод на работа
Менторска програма с продължителност от седем месеца, която премина през четири етапа:
Етап 1: Оценка на входното ниво – оценка на теоретичните познания в областта на управление и развитие на хора, нивото на меки умения, необходими за успешно справяне с работата, стила на учене и кариерната ориентация
Етап 2: Натрупване на теоретични знания (3 месеца) – обхват на ЧР ролята, подбор и въвеждане, оценка на представянето, обучение и развитие, изграждане и налагане на работодателска марка, управление на талантите и развитие на заместници, вътрешна комуникация, възнаграждение и стимулиране, администриране на персонала (обща рамка)
Етап 3: Оперативна подкрепа и затвърждаване на наученото (4 месеца) – съвместна практическа работа на ментор и менторстван по реални проекти
Етап 4: Оценка на наученото и план за продължаващо развитие – оценка на напредъка на менторствания и анализ на нуждите от последващо надграждане и развитие, дефиниране на план за продължаващо развитие
Формат на работа:
Структурирани компетентностни интервюта, лекции, практическа работа и обратна връзка, тестове, казуси, задачи, срещи за съветване, начален, междинен и финален доклад за ниво на кщомпетентност и потенциал.
Резултати
Временен ЧР мениджър, реализирани комплексни ЧР проекти (преструктуриране на отдели, описани работни процеси, изградени системи за управление, програми за обучение и развитие и др.); обучен ЧР специалист, който самостоятелно да поеме голяма част от оперативните ЧР предизвикателства и задачи.