Направление: Организационно развитие
Детайли
Заявката
Различното в него е, че е по-широкообхватно от обичайното двудневно обучение за обучители. Навлиза в дълбочина в работата на тренера и предизвикателствата да управляваш група. Дава пространство за дискутиране на различни казуси от реалността на тренера, както и възможност за разработване и демонстриране пред групата на обучителна програма и обмяна на професионална обратна връзка и мнение.
Обучението ще бъде полезно както за хора, които тепърва навлизат в тренерската професия, така и за тези, които вече водят обучения на възрастни.
Програма на обучението
МОДУЛ 1
Особености на възприемането и запаметяването на информация при възрастни;
Обучителни методи за предаване на знания и умения;
Техники за управление на нагласите на участниците;
Видове обучителни дейности и използването им спрямо контекста и нуждите.
МОДУЛ 2
Поведение на тренера;
Управление на групов процес;
Работа със съпротивите към промяна;
Умения за предаване на информация;
Комуникационни умения и техники.
МОДУЛ 3
Оценка на нуждите на обучаемите;
Програмиране на обучителни активности спрямо методите на сугестивното и ускореното учене;
Оценка на ефекта от обучителни дейности;
Умения за конструиране и използване на тестове.
МОДУЛ 4 и 5
Демонстрация на реални обучителни модули и обратна връзка за развитие на всеки един участник.
Резултатите
имат задълбочено разбиране за ефективните подходи при преподаване;
знаят как и ще могат да използват личността си като инструмент за затвърждаване на ученето;
знаят как и ще могат да управляват ангажираността за учене, използвайки груповия процес;
имат необходимите знания и умения за изграждане на ефективни програми, свързани със запаметяване на големи количества информация, промяна на нагласи и подкрепа на желанието за развитие;
могат ефективно да оценяват нуждите и целите от учене и развитие на целеви групи и да планират активности за постигането им;
имат умения за управление на груповия процес чрез предварително програмирани активности;
могат да планират и провеждат дейности по оценка на ефекта от обучителни активности.