Предимства:
- Основен инструмент за изграждане на принадлежност към организацията
- Отправна точка за планиране на стратегията за бизнес развитие
- Задаване на приоритетите за управление на организацията
- Задаване на рамките за управление на организационната структура
- Дефинирано поведение на работещите в организацията
Характеристики на продукта:
В зависимост от културата и традициите на комуникацията в организацията, създаване на документи, съдържащи:
- Елементи на идентичността
- Комуникационни материали
Елементи на идентичността:
- Мисия
- Визия
- Ценности
Метод на работа:
Дефинирането на фирмена идентичност протича в три етапа и чрез срещи за дефиниране на съдържанието и за потвърждаване и редакция на финалните сесии и чрез изграждане и реализация на комуникационна програма . Етапите са следните:
- Етап 1: Дефиниране на мисията и визията
- Етап 2: Дефиниране на ценностите на организацията
- Етап 3: Комуникация на идентичността
Свързани услуги и продукти:
- Стратегическа карта за развитие на организацията
- Компетентностен модел на организацията