Управление на очакванията

Очаквайте нови дати

Защо?

Умението ни да изграждаме общи планове за бъдещето и да дефинираме ясни, разбираеми и споделени разбирания кой, какво, кога и защо ще прави е една от основите на доброто работно взаимодействие.
Влизайки в ролята на доставчик за някого, т.е. на човек, даващ подкрепа или намиращ решенията на чужди проблеми, ние често можем да се придържаме към поведения, които не са ефективни за нас или отсрещната страна.
Програмата е подходяща за експерти, работещи на позиции като доставчици на вътрешни или външни клиенти – специалисти човешки ресурси, ИТ отдели, Продуктови и Проектни мениджъри; администрация и логистика, търговци, специалисти по обслужване на клиенти и др.

Повишаване на уменията за управление на очакванията води до:
• повишаване на качеството на продуктите и услугите;
• по-ефективно ниво на партньорство между свързани хора и екипи;
• спазване на договорените срокове;
• повишена удовлетвореност и ангажираност поради намаляване на обема на ненужна, нежелана или несвойствена работа;
• подобрена продуктивност.

Какво?

Програмата работи за:
• осъзнаване на личния стил на взаимодействие с другите;
• асертивно заявяване и отстояване на собствените позиции;
• чуване и осъзнаване на позициите на отсрещната страна;
• разбиране, интегриране и надграждане на чужди гледни точки;
• изграждане на договорки, балансиращи интересите на замесените страни;
• управление на личния фокус спрямо собствените нужди и тези на отсрещната страна

Теми

Модул 1: Чуване на отсрещната страна
Фокус върху умението да заглушаваме първоначалното си мнение, нагласи, предразсъдъци и предварително взети решения, така че да отворим в съзнанието си място за гласа на другия.

Модул 2: Заявяване на личните позиции
Работа върху умението да дефинираме и комуникираме аргументирано и категорично личните си позиции, обвързвайки ги със заявеното от отсрещната страна.

Модул 3: Управление на статуса при комуникация с другите
Развиване на умението да разчитаме и управляваме властовата динамика в отношенията и да се придържаме към ефективна за отношенията ни с отсрещната страна комуникация.

Модул 4: Дефиниране и фокусиране върху целите на отношенията
Трениране на умението да управляваме разговорите през призмата на „голямата картина“, дългосрочния смисъл от отношенията и оперативната полза.

Модул 5: Вписване на личните позиции в общата цел
Усъвършенстване на умението за управление на емоционалната динамика и нагласи в отношенията клиент-доставчик при повишено оперативно натоварване, така че да се постигне максимално добър резултат

Как?

група до 15 човека;

5 сесии по 3 часа;

Интерактивен формат на провеждане, базиран на методите на психо-социалното учене и импровизацията. Развиваме целените умения чрез различни преживявания, експериментиране в сигурна среда и получаване на подкрепа и обратна връзка от участници и водещ. Обучението е на български език

Кога?

Модул Дата Час
Модул 1: Чуване на отсрещната страна 14 март 9:30 – 12:30
Модул 2: Заявяване на личните позиции 21 март 9:30 – 12:30
Модул 3: Управление на статуса при комуникация с другите 28 март 9:30 – 12:30
Модул 4: Дефиниране и фокусиране върху целите на отношенията 04 април 9:30 – 12:30
Модул 5: Вписване на личните позиции в общата цел 11 април 9:30 – 12:30

Кой?

Слави Стоев
Психолог с над 20 години опит в областта на организационното консултиране и обучението на възрастни в професионални умения.
В тренингите, които води, интегрира натрупаните си опит и знания от реална бизнес среда, ефективни и прагматични теории и ясното разбиране, че реалността на всеки човек и организация са различни и няма вълшебни техники и думи,
които винаги работят.
Дълбоко вярва, че възрастните хора трябва да работят за развитие на базовите си личностни професионални умения и нагласи, а не за учене на теории и тактики. Последните са важни и пестят време, но ако не сме готови да ги приложим –
те са просто красиво звучащи думи.
Освен организационен психолог и бизнес коуч в „ИнМениджмънт“ е и автор на детски книги, и основател на подкаста „Естествен интелект“

Колко?

• 890 лева без ДДС на участник.
• 5 % отстъпка от цената при повече от един участник от една компания.
Максимален брой участници от една компания: трима.
• Цената включва провеждане на обучението, материали и кафе паузи.

Записване

Очаквайте нови дати

5 + 2 = ?

Адрес

ул. Граф Игнатиев 9
София

contact@inmanagement.bg