Добрата среда на работа в една организация зависи от качеството на ежедневната комуникация и послания, които нейните членове отправят (и чуват) постоянно.
Усвояването и майсторското владеене на умението да се отправят ясни и въздействащи комуникационни послания е предпоставка за изграждане на среда, в която виреят уважението, доверието и ефективността. Независимо дали става въпрос за разговор между двама колеги, разрешаване на междуекипен конфликт или важна тримесечна среща на лидерите в организацията, качеството на комуникацията влияе пряко както върху преживяването на хората в организацията, така и върху тяхната продуктивност.
Повишаването на индивидуалните комуникационни умения допринася за:
- повишено ниво на доверие между членовете на екипите;
- намаляване на конфликтите в следствие на неразбирания;
- изграждане на стабилни отношения с клиенти, партньори и сътрудници;
- ускоряване на процеса по постигане на съгласие и вземане на решения;
- по-ефективно взаимодействие на всички нива в организацията.
Програмата е подходяща е за всички специалисти, които работят в тясна връзка с други хора – мениджъри, проектни ръководители, тим лидери, продуктови мениджъри, акаунт мениджъри, търговци, специалисти, които доставят вътрешни услуги в организацията, и др. Може да се използва и за екипи, които желаят да подобрят средата и процесите си на работа.
* За постигане на максимален ефект е препоръчително преминаването през първата част на програмата.
Програмата работи за:
- по-обосновано и ясно аргументиране на личната позиция/ мнение;
- формулиране на въздействащи, структурирани и ясни послания към другите;
- осъзнаване на факторите, които влияят на това как възприемаме подадената към нас информация;
- разбиране на факторите, които влияят на начина на възприемане на изказванията ни от отсрещната страна;
- по-добро организиране и формулиране на писмени послания.
Модул 1 – Техники за добра аргументация
Модул 2 – Структуриране и отправяне на послания по максимално ефективен начин – 1
Модул 3 – Структуриране и отправяне на послания по максимално ефективен начин – 2
Модул 4 – Умения за разчитане на допълнителната информация в комуникацията
Модул 4 – Особености при писмената комуникация
| група до 15 човека от една организация, в постоянен състав; | |
| 5 сесии по 3.5 часа, в рамките на 5-7 седмици; | |
| интерактивен формат на провеждане, даващ възможност за развитие на целените умения чрез различни преживявания, експериментиране в сигурна среда, търсене на решения на ежедневни казуси и получаване на подкрепа и обратна връзка от участници и водещ. | |
На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.






