Дефиниране и описание на процеси

  • Когато искате да повишите качеството на крайните продукти/ услуги в организацията и удовлетвореността на клиентите.
  • Когато целите ефикасност и ефективност при достигане до крайния резултат.
  • Когато е важно да намалите непродуктивните конфликти вследствие на неясноти в процесите и ролите.
  • Когато търсите най-добрия начин за постигане на желаните резултати.
  • Когато искате да има по-голяма прозрачност и яснота при въвеждане на нови хора или при смяна на ролите.
  • И в случаи, когато търсите непрекъснато подобрение във взаимодействието между различните отдели в организацията.

В зависимост от нуждите и основните цели на клиента проектът по дефиниране на ключови работни процеси може да включва различни етапи и дейности. Обичайно той преминава през следните стъпки: изграждане на карта на процесите в организацията, взимане на решение кои процеси ще бъдат описвани, сформиране на работни групи от вътрешни експерти по всеки процес, изготвяне на макрорамки за избраните процеси, генериране на детайлно описание на процесите и валидиране със замесените лица, имплементиране на промените и оценка на ефекта.

Очаквани резултати:

  • Карта на работните процеси в организацията;
  • Макрорамки за избраните ключови процеси, включващи цел на процеса и подпроцесите, входящи и изходящи елементи за всеки процес, показатели за ефективност, замесени лица;
  • Графично представяне на избраните процеси (включително техните подпроцеси), включващо конкретни стъпки и от кого се изпълняват.
  • По-високо качество и бързина на доставка на крайните продукти/ услуги;
  • Яснота у всички замесени за всички стъпки и възможните резултати от тях при даден процес;
  • Повишена удовлетвореност на външни и вътрешни клиенти;
  • Повишена удовлетвореност на служителите от работните процеси поради намаляване на времето и усилията, загубени в неяснота, несигурност и колебания кой трябва да свърши определена задача;
  • Подобрено ниво на сътрудничество и доверие между отделите в организацията в следствие на изчистените процеси;
  • По-ефективно въвеждане на нови хора в организацията или при вътрешна промяна на заеманата роля.

На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.

С InManagement си партнираме от 2017 г. и заедно не просто изпробвахме различни теми и формати на обучение – ние ги развихме, адаптирахме и усъвършенствахме, така че да отговарят както на нуждите на учителите от програмите ни, така и на нашия екип. С тях създадохме пилотен модул за емоционална интелигентност, който прерасна в мащабно обучение за десетки колеги, както и разработихме едногодишна поредица от обучения за повишаване на компетентността на екипа ни.
InManagement не предлага универсални решения – те анализират, адаптират и предлагат съдържание, което е приложимо, задълбочено и полезно. Екипът им съчетава дълбока експертиза с адаптивност – без клишета, без готови шаблони, а с разбиране за контекста и нуждите на хората, с които работят.

Силно препоръчваме InManagement като надежден партньор в развитието на лидерски умения. Техният опит в създаването на адаптирани програми, използващи разнообразни методи на обучение, допринесе значително за изграждането на лидерска култура, която подпомага бързия ни растеж и устойчивото развитие на организацията.

Екипът на InManagement е наш доверен партньор от години, с който винаги работим с удоволствие. Техният професионализъм, гъвкавост и внимание към детайлите правят съвместната ни работа изключително ефективна. Винаги намират най-добрите решения за нашите нужди и успяват да създадат вдъхновяваща и подкрепяща среда, която помага на колегите ни да разгърнат пълния си потенциал. Високо ценим тяхната експертиза и с удоволствие продължаваме сътрудничеството си.

Обучението по презентационни умения, проведено от InManagement за ръководството и ключови служители на Siemens България, допринесе съществено за по-нататъшно подобряване на представянето на екипа.
Практическата насоченост, съчетана с подходяща теоретична основа, гарантира, че усвоените познания и умения ще могат да бъдат приложени незабавно и пълноценно в работния процес.
Обучителите показаха изключителен професионализъм и експертиза, особено в контекста на предизвикателствата при презентиране на комплексни технологични теми и концепции. Интерактивният подход създаде подкрепяща среда, в която участниците се чувстваха комфортно да експериментират, да развиват нови умения и да усъвършенстват своите презентационни техники.

InManagement демонстрираха гъвкавост относно нуждите на нашите екипи и адаптираха обученията с лидерите ни с изключителна прецизност, така че те да могат да използват новите знания и умения веднага в ежедневната си работа. Изключително доволна съм и ги препоръчвам на всички, които желаят да развиват служителите си и да градят стабилни екипи.

От името на Anakatech и в ролята си на HR Manager, бих искала да изразя високата си оценка за дългогодишното ни партньорство с InManagement. Съвместната ни работа в областта на лидерските обучения и изграждането на кариерни пътеки имаше значителен принос за развитието на нашата организация.

Препоръчваме InManagement като надежден и стратегически партньор, който не просто предоставя консултантски услуги, а работи активно за постигането на реални и измерими резултати. Всяка организация, която избере да работи с тях, ще получи професионално отношение, иновативни решения и устойчиви резултати.

Обучението „Участие в срещи и съвместно вземане на решения“ със Слави Стоев е практично, интерактивно и мотивиращо. Чрез реални казуси и импровизационни техники участниците развиват умения, излизат от зоната си на комфорт и изпробват нови начини на работа. Упражненията са съобразени с ролята на всеки, което насърчава креативност, активно участие и идеи за по-ефективна работа. Подходящо е за служители от различни звена и носи реална полза за екипа и организацията.

ИнМениджмънт ООД

ул. Граф Игнатиев 9
София

contact@inmanagement.bg

+359887725903
+359882595147

Следвайте ни:

Следвайте ни: