- Когато искате да повишите качеството на крайните продукти/ услуги в организацията и удовлетвореността на клиентите.
- Когато целите ефикасност и ефективност при достигане до крайния резултат.
- Когато е важно да намалите непродуктивните конфликти вследствие на неясноти в процесите и ролите.
- Когато търсите най-добрия начин за постигане на желаните резултати.
- Когато искате да има по-голяма прозрачност и яснота при въвеждане на нови хора или при смяна на ролите.
- И в случаи, когато търсите непрекъснато подобрение във взаимодействието между различните отдели в организацията.
В зависимост от нуждите и основните цели на клиента проектът по дефиниране на ключови работни процеси може да включва различни етапи и дейности. Обичайно той преминава през следните стъпки: изграждане на карта на процесите в организацията, взимане на решение кои процеси ще бъдат описвани, сформиране на работни групи от вътрешни експерти по всеки процес, изготвяне на макрорамки за избраните процеси, генериране на детайлно описание на процесите и валидиране със замесените лица, имплементиране на промените и оценка на ефекта.
Очаквани резултати:
- Карта на работните процеси в организацията;
- Макрорамки за избраните ключови процеси, включващи цел на процеса и подпроцесите, входящи и изходящи елементи за всеки процес, показатели за ефективност, замесени лица;
- Графично представяне на избраните процеси (включително техните подпроцеси), включващо конкретни стъпки и от кого се изпълняват.
- По-високо качество и бързина на доставка на крайните продукти/ услуги;
- Яснота у всички замесени за всички стъпки и възможните резултати от тях при даден процес;
- Повишена удовлетвореност на външни и вътрешни клиенти;
- Повишена удовлетвореност на служителите от работните процеси поради намаляване на времето и усилията, загубени в неяснота, несигурност и колебания кой трябва да свърши определена задача;
- Подобрено ниво на сътрудничество и доверие между отделите в организацията в следствие на изчистените процеси;
- По-ефективно въвеждане на нови хора в организацията или при вътрешна промяна на заеманата роля.
На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.





