Изграждане на 360-градусова система за оценка

  • Когато искате мениджърите да получават максимално обективна и пълноценна обратна връзка за представянето си.
  • Когато целите личните им планове за развитие да стъпват на солидна основа.
  • Когато се стремите да наложите общ стандарт за представяне на мениджърите, насърчаващ желаната култура в организацията.
  • Когато искате лидерите да поемат инициативата и отговорността за личното си професионално развитие.
  • Когато целите да насърчите култура на даване и получаване на обратна връзка отдолу нагоре.
  • И когато се стремите да взимате решение за вътрешно промотиране по систематичен и обективен начин.

В зависимост от нуждите и основните цели на клиента проектът по изграждане на 360-градусова система за оценка може да включва различни етапи и дейности – дефиниране на общи и специфични компетенции за избраните роли, които ще бъдат оценявани; избор/ създаване на инструмент за събиране на 360-градусовата оценка; консултиране на хората относно избора на оценяващи; провеждане на самата оценка; обучения на мениджърите за и подкрепа в тълкуване на резултатите и провеждане на срещи за изясняване на оценките; генериране на групови и индивидуални планове за развитие и др.

Списъкът от очаквани резултати и ползи е ориентировъчен и зависи от това какви дейности ще бъдат включени в конкретния клиентски проект.

Очаквани резултати:

  • Компетентностни профили на включените в оценката позиции/ роли;
  • Изяснени оценители за всяка позиция;
  • 360-градусов инструмент за оценка;
  • Индивидуални доклади със систематизирани оценки и насоки за развитие;
  • Предложение за групови интервенции за развитие.
  • Установяване и припознаване на желан стандарт за поведение от мениджърите;
  • Утвърждаване на по-хомогенна култура на управление в организацията;
  • Повишена обективност на обратната връзка и оценката на представянето;
  • Улеснено приемане на конструктивна обратна връзка;
  • Повишена ангажираност на мениджърите с тяхното лично развитие;
  • Ефективни планове за развитие на индивидуално и екипно ниво.

На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.

С InManagement си партнираме от 2017 г. и заедно не просто изпробвахме различни теми и формати на обучение – ние ги развихме, адаптирахме и усъвършенствахме, така че да отговарят както на нуждите на учителите от програмите ни, така и на нашия екип. С тях създадохме пилотен модул за емоционална интелигентност, който прерасна в мащабно обучение за десетки колеги, както и разработихме едногодишна поредица от обучения за повишаване на компетентността на екипа ни.
InManagement не предлага универсални решения – те анализират, адаптират и предлагат съдържание, което е приложимо, задълбочено и полезно. Екипът им съчетава дълбока експертиза с адаптивност – без клишета, без готови шаблони, а с разбиране за контекста и нуждите на хората, с които работят.

Силно препоръчваме InManagement като надежден партньор в развитието на лидерски умения. Техният опит в създаването на адаптирани програми, използващи разнообразни методи на обучение, допринесе значително за изграждането на лидерска култура, която подпомага бързия ни растеж и устойчивото развитие на организацията.

Екипът на InManagement е наш доверен партньор от години, с който винаги работим с удоволствие. Техният професионализъм, гъвкавост и внимание към детайлите правят съвместната ни работа изключително ефективна. Винаги намират най-добрите решения за нашите нужди и успяват да създадат вдъхновяваща и подкрепяща среда, която помага на колегите ни да разгърнат пълния си потенциал. Високо ценим тяхната експертиза и с удоволствие продължаваме сътрудничеството си.

Обучението по презентационни умения, проведено от InManagement за ръководството и ключови служители на Siemens България, допринесе съществено за по-нататъшно подобряване на представянето на екипа.
Практическата насоченост, съчетана с подходяща теоретична основа, гарантира, че усвоените познания и умения ще могат да бъдат приложени незабавно и пълноценно в работния процес.
Обучителите показаха изключителен професионализъм и експертиза, особено в контекста на предизвикателствата при презентиране на комплексни технологични теми и концепции. Интерактивният подход създаде подкрепяща среда, в която участниците се чувстваха комфортно да експериментират, да развиват нови умения и да усъвършенстват своите презентационни техники.

InManagement демонстрираха гъвкавост относно нуждите на нашите екипи и адаптираха обученията с лидерите ни с изключителна прецизност, така че те да могат да използват новите знания и умения веднага в ежедневната си работа. Изключително доволна съм и ги препоръчвам на всички, които желаят да развиват служителите си и да градят стабилни екипи.

От името на Anakatech и в ролята си на HR Manager, бих искала да изразя високата си оценка за дългогодишното ни партньорство с InManagement. Съвместната ни работа в областта на лидерските обучения и изграждането на кариерни пътеки имаше значителен принос за развитието на нашата организация.

Препоръчваме InManagement като надежден и стратегически партньор, който не просто предоставя консултантски услуги, а работи активно за постигането на реални и измерими резултати. Всяка организация, която избере да работи с тях, ще получи професионално отношение, иновативни решения и устойчиви резултати.

Обучението „Участие в срещи и съвместно вземане на решения“ със Слави Стоев е практично, интерактивно и мотивиращо. Чрез реални казуси и импровизационни техники участниците развиват умения, излизат от зоната си на комфорт и изпробват нови начини на работа. Упражненията са съобразени с ролята на всеки, което насърчава креативност, активно участие и идеи за по-ефективна работа. Подходящо е за служители от различни звена и носи реална полза за екипа и организацията.

ИнМениджмънт ООД

ул. Граф Игнатиев 9
София

contact@inmanagement.bg

+359887725903
+359882595147

Следвайте ни:

Следвайте ни: