- Когато искате да повишите ефективността и продуктивността в организацията.
- Когато целите да ускорите процеса по вземане на решения при между екипни проекти.
- Когато се стремите да намалите непродуктивните конфликти между отделите.
- Когато искате да повишите доверието между екипите и желанието за сътрудничество.
- Когато се стремите да налагате и поддържате позитивна работна атмосфера.
- Както и когато целите да поддържате висока клиентска удовлетвореност от продуктите и услугите на организацията.
Обхватът на проекта варира в зависимост от нуждите и целите на клиента. Обичайно включва дейности по идентифициране на екипите, които трябва да бъдат въвлечени, и ангажирането им в дейности по осъзнаване на веригата по създаване на стойност и своето място в нея, извеждане и договаряне на принципи на взаимно партньорство, оценка на текущото взаимодействие спрямо изведените принципи и набелязване на области за промяна. Проектът може да включва и дейности по установяване на вътрешен процес и добри практики по редовен мониторинг на взаимодействието.
Списъкът от очаквани резултати и ползи е ориентировъчен и зависи от това какви дейности ще бъдат включени в конкретния клиентски проект.
Очаквани резултати:
- Диаграма на веригата по създаване на стойност в компанията;
- Харта на вътрешните отношения Клиент – Доставчик;
- Принципи на вътрешно партньорство;
- Оценка на текущото взаимодействие;
- Области за подобрение;
- Процес по регулярен мониторинг на взаимодействието;
- Образци – форма за оценка на взаимодействието, бланка за обобщение на резултатите и решенията от между екипните срещи, насоки за ефективно провеждане на между екипни срещи.
- Свързаните екипи имат по-осъзната представа за ползите от подобряване на взаимодействието и разбират личната си отговорност в този процес;
- Свързаните екипи са обединени около общи цели за подобряване на взаимодействието;
- Атмосферата е подобрена, а нивото на доверие между екипите – повишено;
- Има превес на градивните пред разрушителните конфликти;
- Ускорен е процесът по вземане на решения по общи проекти;
- Свързаните екипи са установили добри практики по редовен мониторинг на взаимодействието помежду им;
- Повишена е цялостната ефективност на взаимодействието.
На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.





