Програми за развитие на заместници

  • Когато искате да имате подготвени хора от вътре за ключови позиции в организацията и да скъсите процеса по запълването им.
  • Когато целите хората да виждат повече възможности за лично развитие.
  • Когато е важно да подобрите задържането на таланти и да повишите ангажираността и мотивацията.
  • Когато искате да осигурите приемственост в управлението.
  • Както и за да подсигурите ефективността на операциите в дългосрочен план и да обезпечите изпълнението на стратегията.

Конструирането на проекта се прави на база конкретните нужди и реалността в организацията на клиента. Обичайно включва дейности по определяне на критичните позиции за организацията спрямо стратегическите й визия и цели; дефиниране на компетентностни профили на критичните роли; оценка и идентифициране на потенциални заместници; определяне на готовността във времето за заемане на съответната критична роля; изграждане на индивидуални планове за развитие и проследяване на напредъка.

Списъкът от очаквани резултати и ползи е ориентировъчен и зависи от това какви дейности ще бъдат включени в конкретния клиентски проект.

Очаквани резултати:

  • Фактори за оценка на критичността на ролите;
  • Списък с критични роли, които са важни за планирано наследяване;
  • Компетентностни профили за всяка позиция;
  • Инструменти за оценка на потенциала и готовността – форми за оценка, центрове за оценка, тестове и др.
  • Пул от потенциални заместници за критичните роли;
  • Индивидуални планове за развитие;
  • Процедура за вътрешно промотиране на заместници – критерии и принципи за вземане на решение, роли;
  • Метрики за оценка на ефекта на програмата.
  • Безпроблемен преход и минимални прекъсвания в работата при напускане или преместване на мениджър или друг ключов служител;
  • Намален риск от загуба на критично знание и по-малка зависимост на организацията от ключови фигури;
  • Повишена ангажираност на хората с компанията поради ясните и конкретни възможности за развитие;
  • По-бързо, по-ефикасен и по-надежден процес на заместване в сравнение с външния подбор;
  • По-добро планиране на развитието и оптимално използване на човешкия капитал;
  • Бъдещите лидери са подготвени спрямо стратегическите цели и ценности на организацията.

На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.

С InManagement си партнираме от 2017 г. и заедно не просто изпробвахме различни теми и формати на обучение – ние ги развихме, адаптирахме и усъвършенствахме, така че да отговарят както на нуждите на учителите от програмите ни, така и на нашия екип. С тях създадохме пилотен модул за емоционална интелигентност, който прерасна в мащабно обучение за десетки колеги, както и разработихме едногодишна поредица от обучения за повишаване на компетентността на екипа ни.
InManagement не предлага универсални решения – те анализират, адаптират и предлагат съдържание, което е приложимо, задълбочено и полезно. Екипът им съчетава дълбока експертиза с адаптивност – без клишета, без готови шаблони, а с разбиране за контекста и нуждите на хората, с които работят.

Силно препоръчваме InManagement като надежден партньор в развитието на лидерски умения. Техният опит в създаването на адаптирани програми, използващи разнообразни методи на обучение, допринесе значително за изграждането на лидерска култура, която подпомага бързия ни растеж и устойчивото развитие на организацията.

Екипът на InManagement е наш доверен партньор от години, с който винаги работим с удоволствие. Техният професионализъм, гъвкавост и внимание към детайлите правят съвместната ни работа изключително ефективна. Винаги намират най-добрите решения за нашите нужди и успяват да създадат вдъхновяваща и подкрепяща среда, която помага на колегите ни да разгърнат пълния си потенциал. Високо ценим тяхната експертиза и с удоволствие продължаваме сътрудничеството си.

Обучението по презентационни умения, проведено от InManagement за ръководството и ключови служители на Siemens България, допринесе съществено за по-нататъшно подобряване на представянето на екипа.
Практическата насоченост, съчетана с подходяща теоретична основа, гарантира, че усвоените познания и умения ще могат да бъдат приложени незабавно и пълноценно в работния процес.
Обучителите показаха изключителен професионализъм и експертиза, особено в контекста на предизвикателствата при презентиране на комплексни технологични теми и концепции. Интерактивният подход създаде подкрепяща среда, в която участниците се чувстваха комфортно да експериментират, да развиват нови умения и да усъвършенстват своите презентационни техники.

InManagement демонстрираха гъвкавост относно нуждите на нашите екипи и адаптираха обученията с лидерите ни с изключителна прецизност, така че те да могат да използват новите знания и умения веднага в ежедневната си работа. Изключително доволна съм и ги препоръчвам на всички, които желаят да развиват служителите си и да градят стабилни екипи.

От името на Anakatech и в ролята си на HR Manager, бих искала да изразя високата си оценка за дългогодишното ни партньорство с InManagement. Съвместната ни работа в областта на лидерските обучения и изграждането на кариерни пътеки имаше значителен принос за развитието на нашата организация.

Препоръчваме InManagement като надежден и стратегически партньор, който не просто предоставя консултантски услуги, а работи активно за постигането на реални и измерими резултати. Всяка организация, която избере да работи с тях, ще получи професионално отношение, иновативни решения и устойчиви резултати.

Обучението „Участие в срещи и съвместно вземане на решения“ със Слави Стоев е практично, интерактивно и мотивиращо. Чрез реални казуси и импровизационни техники участниците развиват умения, излизат от зоната си на комфорт и изпробват нови начини на работа. Упражненията са съобразени с ролята на всеки, което насърчава креативност, активно участие и идеи за по-ефективна работа. Подходящо е за служители от различни звена и носи реална полза за екипа и организацията.

ИнМениджмънт ООД

ул. Граф Игнатиев 9
София

contact@inmanagement.bg

+359887725903
+359882595147

Следвайте ни:

Следвайте ни: