- Когато целите хората в организацията да бъдат максимално ефективни в работата си.
- Когато се стремите да наложите общи ценности и хомогенна култура в екипа.
- Когато искате да повишите ангажираността и мотивацията на хората чрез стимулиране на обективна обратна връзка и признаване на приноса.
- Когато е важно да покажете на служителите как тяхната работа допринася за постигане на целите на цялата организация.
- Когато целите да подсигурите адекватен на нуждите и ефективен процес на развитие на хората.
- Когато се стремите да ангажирате като партньори мениджърите и служителите в процеса по управление на представянето, опитвате да избягате от формалността и да му придадете повече смисъл.
В зависимост от нуждите и основните цели на клиента проектът по изграждане на система за управление на представянето може да включва различни етапи и дейности – дефиниране на общи и специфични компетенции, избор на методология за целеполагане, проектиране на инструменти за обратна връзка, обучения на мениджърите и служителите по процеса, изграждане на механизми и логика на оценката по различните параметри, проектиране на индивидуални планове за развитие и др.
Списъкът от очаквани резултати и ползи е ориентировъчен и зависи от това какви дейности ще бъдат включени в конкретния клиентски проект.
Очаквани резултати:
- Библиотека с компетенции – общи, лидерски, специфични;
- Компетентностни профили на позициите;
- Процес по управление на представянето и роли на замесените в него;
- Методология на оценката;
- Образци – форма за планиране на представянето, форма за оценка на представянето, индивидуален план за развитие;
- Обучителни програми за мениджъри и служители по процеса за управление на представянето;
- Синхронизирани процеси по управление на представянето, обучение и развитие и кариерно израстване.
- Установяване на желаната култура в организацията;
- Споделено разбиране у всички служители за етапите на процеса и техните роли в него;
- Ефективно индивидуално и екипно целеполагане, съобразено с целите на цялата организация;
- Засилена обективност на обратната връзка и систематичната оценка на представянето;
- Открит диалог и навременна подкрепа между мениджъри и служители;
- Повишено усещане за смисъл в процеса по управление на представянето сред мениджърите и служителите;
- Справедливо възнаграждаване на приноса;
- Повишена удовлетвореност и ангажираност на хората с компанията.
На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.





