- Когато искате да установите обективен механизъм за определяне на нивата на възнагражденията в организацията.
- Когато се стремите да възнаграждавате справедливо индивидуалния принос на служителите към общите цели.
- Когато целите да насърчите постигането на определени резултати или демонстрирането на определени поведения.
- Когато искате да синхронизирате системата за възнаграждение и стимулиране с процеса по управление на представянето.
- Когато се стремите да увеличите удовлетвореността и ангажираността на хората с компанията.
В зависимост от нуждите и целите на клиента такъв проект може да включва изграждането на цялостна система за възнаграждение и стимулиране или отделни елементи от нея – напр. система за определяне на основните възнаграждения или отделни бонусни схеми по екипи, както може да включва или не включва дейности по обвързване на системата за възнаграждение с процеса по управление на представянето.
Списъкът от очаквани резултати и ползи е ориентировъчен и зависи от това какви дейности ще бъдат включени в конкретния клиентски проект.
Очаквани резултати:
- Градиране на позициите спрямо определени критерии;
- Рейнджове на основните възнаграждения на отделните позиции или групи позиции;
- Бонусни схеми – месечни, тримесечни или годишни;
- Процедура за обвързване на системата за възнаграждение със системата за оценка на представянето.
- Осигуряване на вътрешна справедливост при определяне на основните възнаграждения за позициите;
- Съобразяване на нивата на възнаграждения с пазарните – общи или по сегменти;
- Яснота и прозрачност в процеса на офериране на нови служители и в процеса на вътрешно промотиране;
- Повишена ангажираност на служителите с компанията, вследствие на засилено усещане за обективно признаване на приноса;
- Повишаване на резултатите вследствие на адекватното им стимулиране;
- Установяване на желан модел на поведение, ценности и култура.
На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.





