- Когато искате хората да усещат принадлежност към компанията и да се чувстват част от едно цяло;
- Когато забелязвате, че различните отдели са фокусирани върху собствените си цели и не работят достатъчно добре с другите;
- Когато бизнес средата се променя и това налага промени в ключовите ценности на организацията;
- Когато компанията се разраства бързо и съществуващата спойка в екипа започва да отслабва;
- Както и когато искате лидерският екип да гледа в една посока и активно да допринася за вземането и осъществяването на стратегически решения и инициативи.
Обхватът на проекта може да бъде различен в зависимост от конкретната реалност и цели на клиента. Обичайно включва дейности по анализ и оценка на съществуващата култура в организацията; провеждане на мениджърски уъркшоп за запознаване с резултатите и дефиниране на обща и споделена визия за желаната култура; дефиниране на стандарт за лидерско поведение, който подкрепя желаната култура; провеждане на диагностика на нуждите от подкрепа в лидерския екип спрямо стандарта; дизайн и реализиране на лидерска обучителна програма спрямо идентифицираните нужди; проектиране и реализиране на инициативи, промотиращи ценностите на организацията; инкорпориране на ценностите и лидерския стандарт в системите за управление на представянето.
Списъкът от очаквани резултати и ползи е ориентировъчен и зависи от това какви дейности ще бъдат включени в конкретния клиентски проект.
Очаквани резултати:
- Оценка на настоящата култура;
- Визия за желаната култура;
- Ценности;
- Лидерски стандарт;
- Въпросник за 360-градусова оценка спрямо лидерски стандарт;
- Доклади с индивидуални оценки спрямо лидерски стандарт;
- Обучителна програма за развитие на лидери;
- Система за оценка на представянето с инкорпорирани ценности и лидерски стандарт;
- Вътрешни програми и инициативи за промотиране на ценностите.
- Желаната култура е съобразена със стратегическите цели на организацията и подкрепя постигането им;
- Организацията насърчава, промотира и възнаграждава точните поведения спрямо стратегията си за бизнес развитие и желаната организационна култура;
- Лидерският екип гледа в една посока и работи спрямо единен стандарт за управление на хората;
- Взаимодействието между отделите е подобрено поради засилване на връзките между мениджърите;
- Нивото на непродуктивни конфликти е намалено;
- Атмосферата в компанията е по-позитивна, хората се чувстват по-ангажирани и мотивирани.
На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.





