Управление на очакванията

Умението на служителите да изграждат общи планове за бъдещето и да имат ясни, разбираеми и споделени разбирания кой, какво, кога и защо ще прави е една от основите на доброто работно взаимодействие.

Често обаче, влизайки в ролята на доставчик на някого, човек може да се придържа към поведения, които не са ефективни нито за него, нито за другия. Може да се нагърбва с нежелана или неефективна работа, защото не отстоява границите си; може да не чува нуждата на другия и да предлага неработещи решения; може да живее с фалшивото усещане, че е постигнато съгласие, а всъщност всеки да има различна представа за договорките.

Повишаване на уменията за управление на очакванията води до:

  • повишаване на качеството на продуктите и услугите;
  • по-ефективно ниво на партньорство между свързани хора и екипи;
  • спазване на договорените срокове;
  • повишена удовлетвореност и ангажираност поради намаляване на обема на ненужна, нежелана или несвойствена работа;
  • подобрена продуктивност.

Програмата е подходяща за експерти, работещи на позиции като доставчици на вътрешни или външни клиенти – специалисти човешки ресурси, ИТ отдели, администрация и логистика, търговци, специалисти по обслужване на клиенти и др.

Програмата работи за:

  • осъзнаване на личния стил на взаимодействие с другите;
  • асертивно заявяване и отстояване на собствените позиции;
  • чуване и осъзнаване на позициите на отсрещната страна;
  • разбиране, интегриране и надграждане на чужди гледни точки;
  • изграждане на договорки, балансиращи интересите на замесените страни;
  • управление на личния фокус спрямо собствените нужди и тези на отсрещната страна.

Модул 1 – Чуване на отсрещната страна

Модул 2 – Заявяване на личните позиции

Модул 3 – Управление на статуса при комуникация с другите

Модул 4 – Дефиниране и фокусиране върху целите на отношенията

Модул 5 – Вписване на личните позиции в общата цел

група до 15 човека от една организация, в постоянен състав;
5 сесии по 3.5 часа, в рамките на 5-7 седмици;
интерактивен формат на провеждане, базиран на методите на  психо-социалното учене и импровизацията, даващ възможност за развитие на целените умения чрез различни преживявания, експериментиране в сигурна среда и получаване на подкрепа и обратна връзка от участници и водещ.

На ваше разположение сме за всякакви въпроси, съвет и консултация.

С InManagement си партнираме от 2017 г. и заедно не просто изпробвахме различни теми и формати на обучение – ние ги развихме, адаптирахме и усъвършенствахме, така че да отговарят както на нуждите на учителите от програмите ни, така и на нашия екип. С тях създадохме пилотен модул за емоционална интелигентност, който прерасна в мащабно обучение за десетки колеги, както и разработихме едногодишна поредица от обучения за повишаване на компетентността на екипа ни.
InManagement не предлага универсални решения – те анализират, адаптират и предлагат съдържание, което е приложимо, задълбочено и полезно. Екипът им съчетава дълбока експертиза с адаптивност – без клишета, без готови шаблони, а с разбиране за контекста и нуждите на хората, с които работят.

Силно препоръчваме InManagement като надежден партньор в развитието на лидерски умения. Техният опит в създаването на адаптирани програми, използващи разнообразни методи на обучение, допринесе значително за изграждането на лидерска култура, която подпомага бързия ни растеж и устойчивото развитие на организацията.

Екипът на InManagement е наш доверен партньор от години, с който винаги работим с удоволствие. Техният професионализъм, гъвкавост и внимание към детайлите правят съвместната ни работа изключително ефективна. Винаги намират най-добрите решения за нашите нужди и успяват да създадат вдъхновяваща и подкрепяща среда, която помага на колегите ни да разгърнат пълния си потенциал. Високо ценим тяхната експертиза и с удоволствие продължаваме сътрудничеството си.

Обучението по презентационни умения, проведено от InManagement за ръководството и ключови служители на Siemens България, допринесе съществено за по-нататъшно подобряване на представянето на екипа.
Практическата насоченост, съчетана с подходяща теоретична основа, гарантира, че усвоените познания и умения ще могат да бъдат приложени незабавно и пълноценно в работния процес.
Обучителите показаха изключителен професионализъм и експертиза, особено в контекста на предизвикателствата при презентиране на комплексни технологични теми и концепции. Интерактивният подход създаде подкрепяща среда, в която участниците се чувстваха комфортно да експериментират, да развиват нови умения и да усъвършенстват своите презентационни техники.

InManagement демонстрираха гъвкавост относно нуждите на нашите екипи и адаптираха обученията с лидерите ни с изключителна прецизност, така че те да могат да използват новите знания и умения веднага в ежедневната си работа. Изключително доволна съм и ги препоръчвам на всички, които желаят да развиват служителите си и да градят стабилни екипи.

От името на Anakatech и в ролята си на HR Manager, бих искала да изразя високата си оценка за дългогодишното ни партньорство с InManagement. Съвместната ни работа в областта на лидерските обучения и изграждането на кариерни пътеки имаше значителен принос за развитието на нашата организация.

Препоръчваме InManagement като надежден и стратегически партньор, който не просто предоставя консултантски услуги, а работи активно за постигането на реални и измерими резултати. Всяка организация, която избере да работи с тях, ще получи професионално отношение, иновативни решения и устойчиви резултати.

Обучението „Участие в срещи и съвместно вземане на решения“ със Слави Стоев е практично, интерактивно и мотивиращо. Чрез реални казуси и импровизационни техники участниците развиват умения, излизат от зоната си на комфорт и изпробват нови начини на работа. Упражненията са съобразени с ролята на всеки, което насърчава креативност, активно участие и идеи за по-ефективна работа. Подходящо е за служители от различни звена и носи реална полза за екипа и организацията.

ИнМениджмънт ООД

ул. Граф Игнатиев 9
София

contact@inmanagement.bg

+359887725903
+359882595147

Следвайте ни:

Следвайте ни: